کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750511956 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317936 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

احتمال رفع فیلتر فیس‌بوک

احتمال رفع فیلتر فیس‌بوکچند روز پس از روی کار آمدن رسمی دولت دکتر روحانی، سایت هاشمی رفسنجانی در اقدامی معنادار و همزمان با درخواست‌ها و خوش‌بینی کاربران فیس‌بوک به رفع فیلتر این شبکه اجتماعی در ایران، جمله‌ای مثبت از هاشمی رفسنجانی را که سال گذشته بیان شده بود بازنشر کرد؛ در حالی که تا کمتر از دو هفته دیگر وزیر جدید ارتباطات بر کرسی می‌نشیند و آن زمان کلید دولت امکان باز کردن قفل فیلترینگ را خواهد داشت.


به گزارش سافت‌گذر به نقل از ایسنا، انصاف نیوز در ادامه نوشت: شنیده‌ها حاکی از تصمیم دولت روحانی برای گشوده شدن دایره سایت‌هایی است که به دلایل عجیب و یا با نگاهی سیاسی فیلتر شده‌اند.
دکتر روحانی در تبلیغات انتخاباتی با انتقاد از وضعیت حاکم بر فضای مجازی، گفته بود که شرایط فعلی اینترنت را در شأن مردم نمی‌داند و یکی از وعده‌های دولت تدبیر و امید، سازماندهی به وضعیت کنونی فضای مجازی است.

هاشمی در همایش تحولات خاورمیانه و آینده نظم منطقه‌ای که خرداد ماه سال ۹۱ در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد به بیان نکاتی متفاوت درباره انقلاب‌های منطقه و ابزارهای نوین اطلاع‌رسانی پرداخته بود که گزیده سخنان مرتبط با موضوع ابزارهای جدید اطلاع رسانی و فیس‌بوک در پی می‌آید.


«نقطه ضعف همه کشورهای جهان سوم این است که اجازه نمی‌دهند احزاب در آنها شکل بگیرند. اگر احزاب در این دولت‌ها شکل می‌گرفت و مردم وارد صحنه می‌شدند و اصلاحات به وجود می‌آمد دیگر انقلابی صورت نمی‌گرفت. در این شرایط نیروهای سیاسی و فرهیخته عمیقاً ناراضی هستند که به بازی گرفته می‌شوند. اگر در مسیر درست به حضور نیروهای سالک، خیرخواه و باسواد به صورت NGO ها و احزاب بزرگ اجازه فعالیت داده می‌شد دیگر نیازی به انقلاب نبود. اصلاحات مفیدتر از انقلاب جامعه را به سمت درستی حرکت می‌دهد. امروز عصر انفجار اطلاعات است و این مهم‌ترین تفاوت شرایط زمانی برای انقلاب ما و انقلاب‌های امروز منطقه است. قیام ۱۵ خرداد را که مردم ما انجام داده‌اند و شهدای بسیاری داشت در دنیا بسیار کم مطرح شد. روزنامه‌های خارجی تنها چند کلمه‌ای و آن هم حرف‌های رژیم را می‌نوشتند اما اکنون وقتی یک خبرنگار به زندان می‌رود در کل دنیا پخش می‌شود. رسانه‌های آزاد و مخصوصاً سایت‌ها که درگیر دولت نیستند گاهی هم با اغراق و بزرگ‌نمایی این موضوعات را مطرح می‌کنند. این گونه انفجار اطلاعات دیگر بسته نمی‌شود البته عوارض بدی هم دارد اما ما برخلاف عده‌ای که فکر می‌کنند این جریان‌ها خطرناک است فکر می کنیم این جریان به سعادت بشریت کمک می‌کند و چیز مبارکی در دنیاست. امروز یک صفحه فیس بوک که هزینه‌ای برای مردم ندارد تبدیل به موضوع خبری در تمام تلویزیون‌ها و دستگاه‌های دنیا می‌شود.»


با توجه به نزدیکی دیدگاه‌ها و نیز نیروهای مورد استفاده دکتر روحانی به هاشمی رفسنجانی، بازنشر این نظر هاشمی در این مقطع نشانه قوی احتمال رفع فیلتر شبکه اجتماعی فیسبوک است که بنا بر آمارهای منتشر شده چند میلیون از ایرانیان در آن عضویت دارند.

هم اکنون فرزندان و دیگر اعضای خانواده بسیاری از مقامات کشوری و نیز برخی از مسولان رده پایین‌تر و همچنین بسیاری از فعالان سیاسی و تقریبا اکثریت فعالان مطبوعاتی و همچنین بسیاری از چهره‌های شناخته شده دیگر حوزه‌ها، صفحاتی به نام خود در فیس‌بوک دارند که هر از گاهی برخی از آنها در رسانه‌ها هم بازتاب پیدا می‌کند.

نکته جالب اینکه طبق گفته مسئولان (از جمله مهدی اخوان بهابادی، دبیر شورای‌عالی فضای مجازی)، «عضویت در این شبکه‌ها به‌طور طبیعی جرم نیست اما دور زدن سامانه فیلترینگ کشور طبق قانون جرم محسوب می‌شود»! موضوعی که از نظر افکار عمومی توجیه شدنی نیست؛ آخر اگر عضویت در آن جرم نیست و مردم بخواهند وارد آن بشوند پس چرا ابتدا با قرار دادن فیلتر، جلوی این عمل غیرمجرمانه(دسترسی به فیسبوک) گرفته می‌شود تا بعد از آن گفته شود که عبور از فیلتر، عملی مجرمانه است؟
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16226 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1392/05/21 تعداد مشاهده: 2372
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

الف 1392/05/21 23:56
به آقایون بفرمایید از نظر افکار عمومی فیلترینگ نه تنها توجیه شدنی نیست بلکه توهین هم محسوب میشه. همه که کاراکتر هوش سیاه نیستن امنیت ملی رو به خطر بندازن! هر استفاده ی دیگه ای هم که بکنن به خودشون مربوطه.
من 1392/05/21 22:37
واقعا یه کار بی منشانه و به فحشا کشیدن کشورهlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
محمد 1392/05/21 21:24
نظر من هم همینه
یوتیوب بیخودی فیلتر شده
در ضمن حرف باد هواست و عمل مهمه
ما که هنوز چیزی ندیدیم
محمدرضا 1392/05/21 19:41
ببین برادران اینا اگرم بخوان از فیلتر در بیارن نظارتی میذارن شدید تر از شوروی خواهد بود . هزاران فیلم توهین به مقام معظم رهبری توهین به دولت و بالاتر از همه توهین به دین مبین اسلام در سایت youtube قرار دارد . شک دارم در رفع فیلتر این دوسایت ولی بدونید YouTube به هیچ وجه رفع فیلتر نخواهد شدlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
یه ایرانی 1392/05/21 15:40
ما که بدمون نمیاد
الهی آمین ...
سلام 1392/05/21 15:26
واقعا در وضع امروز جامعه سودش بیشتر از ضررشه؟
ناشناس 1392/05/21 14:12
کاش یوتیوب ه ازاد شه
نوید ژولایوسفی 1392/05/21 12:42
ولی اگه هر چه زودتر اقدامی صورت نگیره مردم به ستوه در میانlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
عليرضا 1392/05/21 12:36
خدا کنه که عملی بشه و وسایتهایی رو که مشکل خاصی ندارن رو فیلترشون رو باز کنن.مثل یوتیوب که اگه فیلترش باز بشه عالی میشه.
ناشناس 1392/05/21 11:54
اگه نظر من رو بخواهید من میگم اینا هر کاری میکنن نمیتونن جلوی ورود مردم به این سایت رو بگیرن میدونن حتی اگر کاری کنن که فیسبوک به هیچ عنوان باز نشود باز مردم راه دیگه ای دارن و اون استفاده از اینترنت ماهواره ای با بستر خارجی است که دولت روی اون هیچ کنترلی نمیتونه داشته باشه و اگر این کار انجام بشه اکثر شرکت های isp ورشکست میشنlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
KK 1392/05/21 09:34
بدون فیس بوک و یوتیوب زندگی معنی نداره...ایکاش هر دوتاش زودتر ازاد شه و اینا فقط حرف نباشه.مخصوصا یوتیوب که واقعا بیخودی فیلتر شد.
josef 1392/05/21 09:22
این خیلی باحال بود !